NOSIF-møte onsdag 16 november

Laster Arrangementer
  • Dette arrangement har allerede funnet sted.

Velkommen til NOSIF-møte hos Nasjonalmuseet.

På årets siste medlemsmøte, har vi den glede av og invitere dere til Nasjonalmuseet. Vi starter først med medlemsmøte og deretter omvisning inne i museet.

Rune Bjerkås, administrasjonsdirektør Nasjonalmuseet vil ønske velkommen og orienterer kort om sikkerhetsarbeidet, før, under og etter ferdigstillelse av museet, deretter vil Mats Gjertsen -Leder UTM & C-UAS vil blant annet snakke om hvordan Avinor oppdager uautoriserte droner i luften og hva de gjør når de blir oppdaget, og til slutt vil Sverre DiesenSjefsforsker Forsvarets Forskningsinstitutt snakke om sikkerhetssituasjonen i Norge som følge av krigen i Ukraina.

Vi ser frem til å høre mer om disse utfordringene Norge står ovenfor, vi håper at du vil bruke av din tid og dele opplevelsen sammen med oss på årets siste møte. Ta gjerne med deg  en kollega.

Medlemsmøtet starter kl. 13:30 og avsluttes kl. 16:00 , oppmøte senest kl 13:15 slik at vi er klare til å sette i gang presis kl 13.30. – Omvisning inne på Nasjonalmuseet starter kl 16:15.

Link til Nasjonalmuseet sin hjemmeside.

Har du spørsmål, kontakt Anne:
e-post: anne.berget@assaabloy.com
telefon: 905 02 591

PÅMELDINGSFRIST INNEN 09 NOVEMBER.

Se PROGRAM  for ytterligere detaljer og meld deg/dere på her:

Da er påmeldingsfristen dessverre gått ut. Håper å se deg ved neste anledning.

• Dato: 16. november 2022
  • Klokkeslett: 13:30