Medlemsmøte hos Structor

Laster Arrangementer
  • Dette arrangement har allerede funnet sted.

Hei alle medlemmer og venner av Nosif!

Det inviteres herved til nytt Nosif-møte i Bergen den 12. oktober, hos Structor, som er flyttet inn i nye lokaler på Kokstadflaten 35. på Kokstad, ved Bergen Lufthavn.
Det er nå blitt 3 år siden det første Nosif-møtet i Bergen ble avholdt hos DNB i Lars Hillesgt. med overraskende stor oppslutning.
Året etter var det også stor oppslutning på Nosifmøtet hos Rambøll i Bergen, og i fjor var det også veldig god oppslutning på Nosifmøtet hos Sweco i Bergen.

Tradisjonen tro, blir det også i år en omvisning etter møtet, samt et kveldsarrangement senere på kvelden, som vi håper flest mulig vil være med på.
Omvisningen blir på Terminal 3, på Bergen Lufthavn, like etter selve Nosifmøtet, mens kveldsarrangementet er et lukket selskap, med fårikål og nødvendig tilbehør, samt dessert, avholdt i sentrumsnære omgivelser.

Vi har et spennende program, og ser frem til å treffe flest mulig av dere.

Klikk her for å laste ned programmet

Meld deg på her

NB: Husk å krysse av for om du skal delta på middagen eller ikke (kveldsarrangement)

Ditt navn (obligatorisk)

Virksomhet (obligatorisk)

Ønsker du å delta på kveldsarrangement?

JaNei

Er du en robot? Svar på mattestykket:

• Dato: 12. oktober 2016
    • Klokkeslett: 13:30 - 20:30