Jan Erik Mostad

Falck Nutec har i løpet av siste år gjort en kritisk kost/ nytte analyse av medlemskap i foreninger etc. Vi har dog valgt å opprettholde (aktivt) medlemskapet i NOSIF da det gir oss fine møteplasser for interaksjon med mulige nye samt etablerte kunder. I tillegg får vi en etablert og sosial møteplass hvor vi kan treffe et sterkt faglig miljø, konkurrenter etc.
Falck Nutec

Espen Jul Larsen

Tillit og relasjoner til profesjonelle nettverk og likesinnede er ofte nøkkelen til suksess innenfor sikkerhetsarbeidet. Gjennom NOSIF opplever vi at vi finner nettopp dette. I tillegg får vi gjennom deltagelse på NOSIF sine aktiviteter også mulighet til å holde oss faglig oppdatert. Dette er en kombinasjon som gjør aktivt medlemskap i NOSIF til en viktig prioritering for Gjensidige.
Gjensidige